Tym razem o cukrze. Marketing cukrowy. Jak zarobić na cukrze?

0
276

Kolejna lekcja dobrego marketingu? Tym razem bohaterem jest cukier. Jak sprawić by klient był zadowolony z podwyżki cen towaru?

Oto przepis:

  • schować towar, w momencie gdy jest na niego zapotrzebowanie
  • zrobić panikę
  • małymi porcjami dawkować towar w coraz wyższej cenie- klient już nie patrzy na cenę, jego koncentracja jest skupiona na tym, że dostał upragniony towar “załapał się”.
  • wprowadzenie stałych dostaw już w wysokiej cenie, zaakceptowanej przez społeczeństwo

Gdzie taka taktyka ekonomii już została zastosowana?

  • paliwo – marża z 300% na 2000%, teraz jak można zauważyć, została uruchomiona promocja w wybranych stacjach – 30 gr… A o ile podniesiono? Niech każdy policzy sobie sam 🙂
  • olej
  • węgiel
  • stopy procentowe kredytów

Kto zna się na ekonomii, ten widzi, na czym zbudowana jest inflacja i w jaki sposób jest promowana, powiększana.

A co mówią na ten temat producenci cukru? Czy faktycznie cukru brakuje?

Łatwo można znaleźć w internecie wypowiedzi producentów na temat sytuacji cukru w Polsce. Jasno odpowiadają, że cukru jest pod dostatkiem, jest go na tyle dużo, że część zapasów przeznaczana jest na eksport.

Polska jest trzecim producentem cukru w Unii Europejskiej, z produkcją przekraczającą 2 mln ton rocznie. Konsumpcja wynosi około 1,6 mln ton, a to, co zostanie przeznaczona jest na eksport za granicę.

Źródło: Społeczność Facebooka

Najlepszy Kalkulator OC i AC - CentrumPolis.pl Przekraczanie Granic. Adrianna Katarzyna Skitek. Kup eBooka już dziś w wybranych księgarniach tekst alternatywny